torstai 30. toukokuuta 2013

Haaste

Sain siis tällaisen mukavan haasteen ja päätin ottaa sen vastaan koska se näytti niin mukavalta :D (haasteen minulle lähettänyt: cielo-estrella.blogspot.fi) Itse täytän tämän haasteen mukavana ajanvietteenä :)


Nämä haasteet voivat olla joskus hankalia, varsinkin niille, jotka haluavat pitää oman yksityiselämänsä netin ulkopuolella. Minä kuulun siihen joukkoon. Mulla ei ole blogissani pitkää sepostusta itsestäni tai en julkaise lemmikkieni oikeita nimiä, sillä olen hieman arka näiden blogien suhteen. Mutta koitan keksiä tähän haasteeseen jotakin "ei niin yksityistä" :D Ja sit aloitetaan...


1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3.Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joillaon alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:
1. Minulla on platinablondin väriset hiukset
2. Olen vain 155cm pitkä!
3. Rakastan valokuvaamista.
4. Olen yöihminen, tykkään valvoa myöhään ja nukkua pitkään aina kun mahdollista
5. Minulla on siniset silmät.
6. Olen yleensä kaveriporukan rämäpää!
7. Olen ammatiltani parturi-kampaaja.
8. Kävin hiusalan ohessa myös lukiota, joten lakkikin löytyy! Kävin siis kaksoistutkinnon.
9. Rakastan kenkiä ja omistankin niin monet kenkäparit, että minua jo huomautetaan asiasta.
10. Pidän enempi kesästä kuin talvesta.
11. Tykkään autolla ajamisesta, joka paikkaan täytyy siis mennä autolla matkasta huolimatta!

Siinäpä muutamia faktoja minusta, nämä faktat saattoivat olla hiukan tylsiä, mutta kuten aiemmin mainitsin, en tykkää availla yksityiselämääni liian paljoa yleisesti netissä (:

Haastajan kysymykset:
1. Miksi juuri se hevonen/poni, joka sinulla nyt on?
2. Lempihevosrotusi?
3. Kerro 10 adjektiivia parhaasta ystävästäsi?
4. Koulu- vai esteratsastus?
5. Ratsu vai ravuri?
6. Mikäoli toiveammattisilapsena? Entä nyt?
7. Mikä/mitkä on lempibändisi?
8. Entä artisti?
9. Mitä kaikkia kieliä osaat puhua sujuvasti?
10. Ensimmäinen poni/hevonen, jolla ratsastit?
11. Sinulle eniten opettanuthevonen/poni?


Vastaukset haastajan kysymyksiin:
1. Koska se oli rakkautta ensi silmäyksellä! En olisi voinut kuvitellakaan itselleni muunlaista hevosta! Ja sitäpaitsi pidän haasteista, mielestäni parhaiten palkitsee se, kun näet hevosesi kehittyvän.

2. Ei ole mitään tiettyä lempirotua. Jokainen hevonen on omalla tavallaan upea. Pidän kyllä friisiläisten uljaasta ulkomuodosta todella paljon!

3. Tähän voisin kommentoida, että kymmenen adjektiivia ihanan ja raivostuttavan siltä ja väliltä :) Paras ystävähän on kaikkea sitä ja vähän vielä päälle!

4. Nuorempana ehdottomasti esteet, nykyisin mieluummin koulu, mutta esteet hyvänä kakkosena.

5. Ratsu, josta ravuriksi? vai ravuri, josta ratsuksi? Ehdottomasti jälkimmäinen (:

6. Poliisi :DD nyt ehkä joku lakiin liittyvä.

7. Ei ole

8. Ei ole, kuuntelen mitä sattuu

9. Suomea. Englantia melkein sujuvasti (:

10. En muista.

11. Ehdottomasti sukulaiseni shettis, jonka kautta silloin koko heppahuumani alkoi! Kiitos tälle ihanan itsepäiselle shettikselle, joka opetti minulle paljon niin hyvässä kuin pahassa.


Minun haastekysymykset sinulle:
1. Kuinka monta vuotta olet ratsastanut?
2. Paras ominaisuus hevosessa?
3. Onko sinulla esikuvaa, jos on, niin kuka ja miksi?
4.  Lempihevosesi, miksi?
5. Ryhmä- vai yksityistunti, miksi?
6. Koulu- vai esteratsastus?
7. Paras hevosmuistosi? (leiriltä, ensimmäinen hevonen....)
8. Lempivuodenaika?
9. Jos saisit 3 toivomusta liittyen hevosiin, mitkä ne olisivat?
10. Onko sinulla tavoitteita ratsastuksen parissa?
11. Pahin hevosen selästä tippumisesi?


Haastan seuraavat blogit:
Kommentoi haasteeni alle, ota haaste vastaan ja kirjoitan blogisi osoitteen tähän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti