lauantai 8. maaliskuuta 2014

Päätähtenä lämpöiset

Voi hyvänen aika miten paljon aikaa on kulunut viime postauksesta! Puolustelen itseäni sillä, että minulla on ollut nyt töissä erityisen rankkoja viikkoja. Olen tehnyt todella pitkiä työpäiviä ja ollut aivan rättiväsynyt kotiin päästyäni. Viimeisen kolmen viikon aikana olen tehnyt kaksi kahdeksan tunnin päivää ja loput ovat olleet pidempiä. Sissin liikutuskin on jäänyt valitettavasti vähän taka-alalle josta en ole yhtään mielissäni. Loppuviikko näytti jo lupaavalta työtuntien suhteen ja toivonkin että ensi viikosta lähtien työnikin normalisoituu ja minulla riittää aikaa ja energiaa myös vapaa-ajalle. 


Mutta asiaan! Nyt on luvassa kuvapostaus, lämpöisistä eli lämminverisistä hevosista :) Tässä postauksessa näet kuvia vain lämminverisistä hevosista ja tämän postauksen kaikki kuvat olen ottanut itse. Idea tähän postaukseen syntyi katsellessani vanhoja kuvia ja huomatessani kuinka paljon minulla olisi julkaisukykyistä kuvaa näistä kauniista olennoista.

Kuvia on niin paljon, että ajattelin toteuttaa tämän postausidean useampana osana. Olkoon tämä OSA 1.

Tämän kuvapostauksen lämminveriset ovat ystäväni omistamia ja postauksen hevoset ovat suurimmalta osaltaan ravipainotteisia. Hevosinnostukseni palasi takaisin ystäväni myötä, jonka lämminverisellä sain käydä ratsastelemassa maastolenkkejä ja kipinä hevosten pariin iski takaisin. Nämä kuvat ovat otettu viime kesän loppupuolelta ja kuvissa esiintyy pääosin lämminverinen orivarsa Lasse ja kaksi muuta lämminveristä.  

01. Ystäväni lämminverinen orivarsa seurailee tarkkaan vierustarhan tammoja

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.
09.

10.

                             Mikä oli teidän suosikkinne näistä kuvista?


Seuraavassa Päätähtenä lämpöiset kuvapostauksessa kameran takana on päässyt keikistelemään tallikaverini lämminverinen ruuna Santtu :)


2 kommenttia: