keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Pidennystä pidennystä!

Nyt kun kerta hiukset saivat lisää pituutta niin tottakai mun teki mieli sitten pidentää ripsiäkin! Kävin tosiaan eilen ottamassa ripsienpidennykset paikallisella kosmetologilla. Mulla ei ole ollut nyt noin puoleen vuoteen ripsienpidennyksiä ja löysin "vahingossa" lahjakortin laatikosta jonka olin jemmannut sinne aikapäiviä sitten. Hyvä niin, sillä nyt sain sitten aikaiseksi soittaa ja varata ajan ottamaan nuo ihanuudet itselleni. Ripsienpidennykset ovat niin huolettomat, kun ei tarvitse joka aamu heti herättyä mennä levittämään ripsaria ja löydä sitten sitä puolta ripsaripurkkia poskiltaan... Jep, nämä ripsipidennykset ovat minulle oiva vaihtoehto sillä olen aika kova suttaamaan ripsarilla myös naamani ripsien sijasta :) Perinteisesti tahdoin pitkät ja tuuheat eli ei mitään luonnollisia ripsiä. Tämmöiset niistä sitten tuli!



Ennen! 

Jälkeen!

Ylemmässä kuvassa ihan meikittömänä juuri suihkusta tulleena! Ja alempana tietty ripsienpidennysten laiton jälkeen :) Kuva aamulta, joten ripset vielä harjaamatta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti