sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Bloggaamisesta

Jonkun ihmeen ja kumman takia mun bloggauksesta on TAAS vierähtänyt pitkä tovi! Tosin olenhan minä perustanut tämän blogin ihan vain itseäni varten, mutta kerta itseä varten tehdyllä blogilla on edes muutama lukija, haluaisin panostaa blogiin myös näiden vähäisien lukijoiden takia. (Jotka ovat yhtä arvokkaita kuin vaikka 200 lukijaa omistava blogi) Kiitos (ja pahoittelut) siitä, että olette valinneet minun blogini luettavaksi :D Sitäpaitsi vaikka perustin tämän blogin itseäni varten, olen alkanut kiinnostua bloggaamisesta ja minulla on muutamia blogeja joita itse seuraan aktiivisesti. Tekisi niin mieli alkaa itsekin bloggaamaan aktiivisesti ja taidankin nyt tehdä lupauksen kaikille lukijoilleni ja toivottavasti uusille, että täältä alkaa tekstiä pulputa! Blogin pääpaino kyllä kulkee jatkossakin minun ja hevoseni arjessa mutta julkaisen varmasti myös ns. "lifestylea" myös silloin tällöin :) Toivottavasti tämä blogihiljaisuus katkeaa ja saadaan aikaan mukava ja aktiivinen blogi aktiivisilla lukijoilla ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti