lauantai 10. tammikuuta 2015

Vuoden aloitus!

Tämä postaus saa "kunnian" olla vuoden 2015 blogini ensimmäinen postaus. Minulla on loppusilausta vaille valmis postaus luonnoksissa, jossa tiivistän vuoden 2014 kohokohdat ja tärkeimmät asiat yhteen läjään. Julkaisen sen kuitenkin vasta kun olen saanut hiottua sen valmiiksi. Minun vuoteni alkoi vaihtelevasti. Aloitin työt vuodenvaihteessa uudessa työpaikassa, jossa työskentelen kolmivuorotyössä. En ole koskaan aiemmin tehnyt kolmivuorotyötä joten tällainen uusi työrytmi on kyllä ottanut veronsa minusta. Olen ollut kamalan väsynyt koko ajan ja unirytmini on heittänyt häränpyllyä melkein jatkuvasti. Nukun milloin sattuu ja valvon silloin kun ei pitäisi. Tämä uusi elämänrytmini on ollut yksi tekijä joka on vaikuttanut blogin epäaktiivisuuteen. Kuka sitä nyt jaksaisi täysjärkistä tekstiä kirjoittaa muutaman tunnin yöunien jälkeen? No en minä ainakaan. Ja itseasiassa viime vuoden loppupuolella ei mulla kauheasti olisi kyllä postattavaa ollutkaan koska Sissin satulaongelmille ei meinannut tulla loppua ja se mokoma vielä teki heti hokit allensa saatuaan kunnon hokinpolkemat joita sitten hoidettiinkin pari viikkoa ja tottakai kun hevosen ongelmista päästin, niin tuli kuski seuraavaksi kipeäksi ensin kuumeen saattelemana ja jälkitaudiksi siihen vielä flunssan kourissa riutuen. Nyt kun arki on alkanut tasoittua niin omassa kuin hevosenkin elämässä, blogi pääsee näyttämään aktiivisemman puolensa. Ja tämä kuu on blogin "juhlakuu" kun blogini täyttää tässä kuussa vuoden! Älkää naurako, siis todella epäaktiivisen vuoden, korjaan.


Tämän postauksen saattelemana blogini vuosi 2015 saa alkaa! Kiitos menneestä vuodesta kaikille lukijoille! Toivottavasti pysytte matkassamme tänäkin vuonna :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti